6 comments on “masz jak w banku (amerykańskim)

  1. tak, ja też lubię (tzw.) doradców inwestycyjnych. a najbardziej, jak mówią: trudno przewidzieć, co wydarzy się w krótkiej perspektywie…

  2. o tej dluzszej juz nie wspominajac ;)
    zreszta byly chyba juz takie experymenty z szympansami, ktore swietne decyzje inwestycyjne podejmowaly
    ja na szczescie nie potrzebuje doradcow – sam wiem jak marnotrawic swoje pieniadze ;)

  3. e tam. na razie nie jest jeszcze tak źle.
    na razie tracą ci, co i tak mają o wiele za dużo.
    u mnie minus taki jak przed krachami
    czyli wieczny minus :D

  4. >>zet00
    wedle mnie nie istnieje cos takiego jak „o wiele za duzo” ;)

    >>u mnie minus taki jak przed krachami
    czyli wieczny minus

    o!
    to tak jak ja
    widac rownie dobrze co doradcy inwestycyjni zarzadzamy naszymi funduszami ;)

Skomentuj

