9 comments on “Czendż

  1. >>zet
    jezeli prezydent „byc moze jest polskim inteligentem, prawdziwie etosowym, ktory poczul sie urazony”
    to tak

    >>makowski
    a pszyprszym, orydynarnie to zerznalem z plakatu, ktoren wisiau na Baraku

  2. A tych nieszczęsnych oszczędności to ponoć miał nie odczuć żaden obywatel. a ja właśnie odczułem! Jako obywatel. I co teraz? gdzie mam się udać? Kto mi pomoże – jako obywatelowi – w kryzysie?

  3. Jarosław>która poprzez media wdziera się do życia codziennego, musi być dostosowany do tej potrzeby. Wielu z nas chce szybkiego reformowania Rzeczpospolitej

    Co oni w tej Rzepie będą znowu grzebać, przecież Gradzisko ją prywatyzuje.

    Jarosław>Potrzebna jest konkurencja a nie ostre stracie, pokój a nie wojna. I w taki sposób będziemy uprawiać naszą politykę

    Już parę razy słyszałem o nowym otwarciu w PiS-ie. Czy tym razem to też tylko słowa nie czyny?:).

Skomentuj

