16 comments on “Św. Jerzy Konsumpcji wyrusza na wojnę ze Smokiem Kryzysem

  1. ja się na niczym nie znam
    ale zdjęcie ładne
    komentarz też
    wszystko mi się podoba
    wszystko jest ładne
    radość życia wioskowego głupka

    • tak
      macie racje
      sypie guowe popiouem z coraz drozszego papierosa
      na zdjenciu powinna byc tfasz
      usmiechnienta
      ale ja mam taki prosty aparat, ktory bezsensownie pozwala mi samemu bezsensownie wciskac migawke, nawet wowczas, gdy zdjencie wyjsc nie moze
      obiecuje poprawe i nabycie aparatu z funkcjami wykrywania twarzy i usmiechu
      wowczas zdjecia beda udane

  2. tak!
    (i rzeby oczy nie były Czerwone [tfu!]; tylko Uśmiechnięte i Prawomyślne. znaczy: Lewo- bo Opozycyjne. znaczy: już nie wiem, jakie mają być; byle nie Czerwone [tfu!].)

  3. a jerzy jest nielegalny, niemoralny, Morderca i tak; a może nawet – Dzieci tentego…

    patron rycerzy oraz skautingu (harcerstwa)…
    (…)
    Wg niektórych źródeł jako święty został skasowany przez papieża Jana XXIII jako nieistniejący naprawdę.

    We wczesnym średniowieczu pogańskie plemiona słowiańskie łączyły go z Jaryłą, który 23 kwietnia zabija Marzannę

    pl.wikipedia.org/wiki/Święty_Jerzy

Skomentuj

