8 comments on “jaki kolor, taki liwin (albo odwrotnie)

  1. różnie mówią. ja kiedyś na ich koncercie w warszawie sie wynudziłem; ale inni, co byli bliżej sceny mówili, że genialne… to ja sie nie znam; ale płyt słucham.

    • ja sobie nawet jedna kupilem, taka ze singlami – czyli ze powinny byc same fajne numery
      ale nie wciaga, za duzo wirtuozerii jak na moje pankowe uszy
      na koncercie natomiast sztorm

  2. @Samolot
    a może nie znam się, bo nie słucham, oni wszyscy przeciwni czemuś to po co się denerwować

Skomentuj

