14 comments on “młodzi, wypaleni, z dużych miast

  1. Dorośli i nauczyli się, że nie muszą ruszać dupy znad laptopów ino, że mogą go zabrać ze sobą. Zrozumienie nowinek technicznych zajmuje trochę czasu tym głosującym na PO. Ale nie możemy się dziwić ich powalającej intelygencji. Dzisiaj lekarz (dobry i młody) powiedział – panie ja bym testów na medycynę z lat osiemdziesiątych w życiu nie zdał. Wykształceni. Pani w Banku szuka na karcie Maestro kodu CVV2 stwierdzając autorytatywnie, że Mastercard takiego nie ma. Ona z tych wyższych co VIPom doradza.
    Teraz zmądrzeli? – nie sądzę.

    • ja też nie sądzę
      dziś odbyłem rozmowę z takim, co najpierw WIDZIAL, że pieniądze wpłaciłem 20.
      ja mu na to, że mam przed sobą potwierdzenie przelewu, że jednak 25.
      no to on, że faktycznie się POMYLIŁ
      ale że to było 20. ALE poprzedniego miesiąca
      ja mu na to, żeby napisał konkretnie o co mu chodzi, bo przez telefon nie będę z nim rozmawiał, gdyż nie widzę tego, co on WIDZI.
      użył też określenia, że „saldo opadło” (albo inny to był czasownik, ale też z kosmosu) – zapytałem go, co rozumie przez określenie „saldo opadło” (znaczy żeby mi zdefiniował to określenie) – nie rozumiał o co go pytam, dalej powtarzał, że 20. saldo opadło
      ja mu na to, że wiem kiedy saldu się ta przykrość stała, ale żeby mi powiedział co znaczy „opadło saldo”
      nie porozumieliśmy się

  2. Hasło, które rzu­cił Donald Tusk — mówiąc skrótowo: „Nie dla reform, żyjemy tu i teraz” — na pewno bar­dziej podo­bało się ludziom star­szym niż mło­dym…

    (z Gieiwu to nie linkuję; ale.)

  3. To są wciąż ci sami ludzie. Tylko w innych maskach. 15 (czy ile tam tej radości) letni nie kończący się karnawał polityczny.

Skomentuj

